Všeobecné obchodnÍ
podmÍnky

  1. Úvodní ustanovení

 

  • Tyto VOP upravují veškeré vztahy související s uzavřením podnájemní smlouvy na podnájem skladových prostor a poskytováním služeb spojených s podnájmem v nebytových prostorách skladového objektu Storage Port v objektu Nagano Park, K Červenému dvoru 3156/25, 130 00 Praha.

 

  • „Společnost“ znamená společnost Storage Port CZ, s.r.o., se sídlem K Červenému dvoru 3156/25, PSČ 130 00 Praha 3 Strašnice, IČ: 199 16 451, zapsanou v obchodním rejstříku pod spisovou značkou C 393782/MSPH.

 

  • „Smlouvou“ se rozumí smlouva uzavřená na dálku prostřednictvím rezervačního rozhraní MEWS, jejímž předmětem je přenechání Skladového boxu Zákazníkovi k užívání za účelem uskladnění movitých věcí, a to způsobem a za podmínek stanovených ve Smlouvě a těchto VOP.

 

  • „Klientem“ se rozumí jakákoli fyzická osoba (která dosáhla věku 18 let) nebo právnická osoba, která uzavřela Smlouvu se Společností nebo využívá rezervační webové rozhraní portálu storageport.cz za účelem uzavření Smlouvy.

 

  • „Smluvní strany“ jsou Klient a Společnost, pokud uzavřeli Smlouvu.

 

  • „Nájemné“ znamená peněžité plnění, které má Klient zaplatit Společnosti na základě Smlouvy.

 

  • „StoragePort“ znamená nebytové prostory – budovu skladu objektu Nagano Park, ve které jsou umístěny Úložné boxy, nacházející se na adrese K Červenému dvoru 3156/25, PSČ 130 00 Praha 3 Strašnice.

 

  • „Rezervace“ znamená proces uzavření Smlouvy prostřednictvím webových stránek Společnosti a rezervačního webového rozhraní MEWS, které je přístupné na webových stránkách Společnosti a které provozuje společnost MEWS Systems BV, IČO: NL 856548327B01, se sídlem Kleine – Gartmanplantsoen 21,1017RP, Amsterdam, Nizozemsko.

 

  • „Skladovým boxem / Skladovým boxem / Boxem“ se rozumí vymezená část nebytového prostoru (skladu / skladovacího objektu) nacházející se na adrese K Červenému dvoru 3156/25, PSČ 130 00 Praha 3 Strašnice, která je označena názvem „Skladový box“ a je vymezena kovovou stěnou a vstupem 2x uzamykatelnými dveřmi a specifickým číselným označením.

 

  • „Provozním řádem“ se rozumí provozní řád NAGANO PARKU, na adrese K Červenému dvoru 3156/25, PSČ 130 00 Praha 3 Strašnice.

 

  • „MEWS“ znamená platební rozhraní provozované společností MEWS Systems BV, IČO: NL 856548327B01, se sídlem Kleine – Gartmanplantsoen 21,1017RP, Amsterdam, Nizozemské království, které bude primárním způsobem provádění platebních transakcí mezi Klientem a Společností, pokud není v těchto VOP nebo ve Smlouvě uvedeno jinak.

 

  • „MEWS BV“ znamená MEWS Systems BV, IČO: NL 856548327B01, se sídlem Kleine – Gartmanplantsoen 21,1017RP, Amsterdam, Nizozemské království.

 

  • Předmětem Smlouvy je podnájem konkrétního Úložného boxu s číselným označením uvedeným v Potvrzení rezervace, který Zákazník obdrží po úspěšném uzavření Smlouvy na dálku a dokončení Rezervace.

 

  • Společnost je oprávněna zbývající část nebytového prostoru podnajmout na základě nájemní smlouvy s vlastníkem objektu Nagano Park, společností …………….. na adrese K Červenému dvoru 3156/25, PSČ 130 00 Praha 3 Strašnice.

 

  • Společnost je vázána nabídkou podnájmu Storage Port prostřednictvím webových stránek storageport.cz a rezervačního rozhraní MEWS po dobu jejího zveřejnění.

 

  1. REZERVACE

 

    • Zákazník je oprávněn kdykoli si prohlédnout aktuální nabídku a vybrat si Úložné boxy nabízené Společností.

 

  • Kliknutím na tlačítko REZERVOVAT pod vybraným úložným boxem nebo kliknutím na tlačítko REZERVOVAT na horní liště bude zákazník přesměrován do rezervačního rozhraní. Rezervační systém pro Společnost provozuje společnost MEWS BV.

 

  • Zákazník je oprávněn zvolit si typ podnájmu, a to:

 

  1. na dobu určitou (FIX RATE) – kdy si zákazník určí datum zahájení a ukončení pronájmu, minimální doba trvání je však 14 kalendářních dnů.
  2. na dobu neurčitou (FLEXI RATE) – kdy zákazník určí datum zahájení podnájmu a předpokládané datum ukončení podnájmu.

 

Podrobnější specifikace délky nájemního vztahu je uvedena v článku III těchto VOP.

 

  • Zákazník si vybere z nabídky zobrazených skladovacích boxů, které jsou v daném čase k dispozici. Výběr potvrdí kliknutím na tlačítko „Zobrazit sazby“ a „Zarezervovat hned“.

 

  • Zobrazená cena představuje cenu pronájmu za jeden kalendářní den bez DPH a v případě, že si zákazník zvolil pronájem na dobu určitou, celkovou cenu za dobu (délku) pronájmu, kterou si zákazník zvolil. Zákazník potvrdí opětovný výběr skladu za nabízenou cenu kliknutím na tlačítko „ZAREZERVOVAT HNED“ a „POKRAČOVAT „.

 

  • Zákazník poté vyplní své identifikační a fakturační údaje a údaje potřebné k provedení platby nájemného za zvolené zúčtovací období prostřednictvím platební brány/platebního rozhraní MEWS v zabezpečeném rozhraní rezervačního systému. Bližší specifikace (způsob) platby je uvedena v článku IX. těchto VOP.

 

  • Před odesláním žádosti o uzavření smlouvy bude zákazníkovi předložen přehled obsahující informace o úložném boxu, objednaném dalším zboží a službách, zúčtovacím období a fakturační údaje zákazníka. V této části Zákazník rovněž klikne na tlačítka „Souhlasím s obchodními podmínkami společnosti Mews“ a „Obchodní podmínky společnosti StoragePort“ a „Zásady ochrany osobních údajů společnosti Mews“, čímž potvrdí znění těchto VOP a souhlas Zákazníka se způsobem platby a platebními podmínkami uvedenými v článku IX těchto VOP a svou vůli být jimi vázán, jakož i skutečnost, že se seznámil s informacemi o podmínkách zpracování jeho osobních údajů Společností. Objednávka/požadavek Zákazníka je Společnosti odeslána okamžikem kliknutí na tlačítko „POTVRDIT A ZAPLATIT NYNÍ“.

 

 

  • Dokončení rezervace (rezervačního procesu) bude zákazníkovi potvrzeno doručením potvrzovacího e-mailu na e-mailovou adresu, kterou zákazník uvedl. K uzavření Smlouvy, a tedy vzniku konkrétních práv a povinností Smluvních stran ve vztahu k příslušnému objednanému Úložnému boxu, dochází okamžikem doručení potvrzovacího e-mailu – oznámení o přijetí učiněné objednávky zaslaného Společností na Zákazníkem uvedenou e-mailovou adresu a dokončením procesu Check-in, k němuž bude Zákazník v potvrzovacím e-mailu vyzván a který je povinen dokončit.

 

  • Flexibilní a fixní podnájem

 

    • Zákazník má možnost uzavřít Smlouvu na dobu určitou nebo neurčitou. Smlouva na dobu určitou musí být uzavřena minimálně na 14 kalendářních dnů a maximálně na 365 kalendářních dnů.

 

  • Během procesu rezervace zákazník zadá datum zahájení podnájmu a datum ukončení v případě Smlouvy uzavřené na dobu určitou. V případě Smlouvy uzavřené na dobu neurčitou zadá Zákazník datum zahájení podnájmu a předpokládané datum ukončení podnájmu.

 

  • V době 24 hodin před každým plánovaným uplynutím doby pronájmu (Smlouvy) na dobu určitou obdrží Zákazník informační e-mail s oznámením o blížícím se uplynutí sjednané doby pronájmu s výzvou k vyklizení a předání Úschovného boxu a k provedení procesu Check-Out v souladu s článkem VII těchto VOP.

 

  • Zákazník, který si přeje pokračovat v podnájmu Skladovacího boxu, je oprávněn učinit jeden z následujících kroků, aby pokračoval v podnájmu sjednaném na dobu určitou a prodloužil Smlouvu:

 

  1. Zákazník požádá Společnost prostřednictvím samostatného e-mailu (zprávy) o prodloužení sjednané doby podnájmu (prodloužení Smlouvy) Úschovného boxu o požadovaný počet dní a Společnost prodloužení doby podnájmu provede a potvrdí tuto skutečnost Zákazníkovi prostřednictvím potvrzujícího e-mailu a provede opakovanou platbu ve výši podnájemného za požadované období, resp. v případě, že je Zákazník právnickou osobou, která si v Platebních podmínkách zvolila úhradu Nájemného na základě faktury (faktur), bude Společnost fakturovat Zákazníkovi Nájemné uvedeným způsobem (jednou fakturou nebo jednotlivými měsíčními fakturami).

 

V takovém případě zákazník souhlasí s tím, že společnost na základě písemné žádosti zákazníka prodlouží dobu nájmu o dobu, kterou zákazník v písemné žádosti uvede. Zákazník se zavazuje hradit opakující se platbu ve výši poplatku za podnájem skladových boxů podle ceníku platného ke dni prodloužení doby nájmu.

 

  1. Zákazník provede opakovanou rezervaci Úložného boxu v souladu s ustanovením těchto VOP o rezervaci (článek II. těchto VOP).

 

  1. Zákazník, který po skončení podnájmu (Smlouvy) na dobu určitou nepředá vyklizený Skladovací box a neprovede proces Check-Out v souladu s článkem VII těchto VOP, souhlasí s tím, že se podnájem (Smlouva) automaticky opakovaně prodlužuje na dobu určitou, a to na dobu původně sjednaného podnájmu (vždy minimálně o jeden kalendářní měsíc) – „Opakovaná doba podnájmu“, Je-li Zákazníkem právnická osoba, která si v platebních podmínkách zvolila placení Nájemného na základě faktury (faktur), bude Společnost fakturovat Nájemné Zákazníkovi způsobem, který si Zákazník zvolí při uzavření Smlouvy (jednou fakturou nebo jednotlivými měsíčními fakturami), a to za cenu stanovenou aktuálním ceníkem platným ke dni obnovení podnájmu.

 

V takovém případě zákazník souhlasí s opakovanou platbou ve výši poplatku za podnájem Úložných boxů za opakované období podnájmu (smlouva na dobu určitou).

 

  • Zákazník, který uzavřel smlouvu na dobu neurčitou (FLEXI RATE), je oprávněn požádat o ukončení podnájmu kdykoli po uplynutí prvních 14 dnech podnájmu s dvoutýdenní výpovědní lhůtou. O počátku běhu výpovědní lhůty a datu ukončení podnájmu bude zákazník informován e-mailem. V opačném případě se použijí ustanovení o uzavření smlouvy na dobu určitou.

 

  • Zákazník, který uzavře Smlouvu na dobu určitou s dobou trvání nájmu od 3 měsíců do 12 měsíců (nebo do 365 dnů), má nárok na slevu z nájmu ve výši dle aktuálního ceníku Společnosti. Ceník bude uveřejněn na internetových stránkách Společnosti.

 

  • Po zadání zvoleného období podnájmu do rezervačního systému v procesu Rezervace se zákazníkovi zobrazí nabídky zohledňující cenové zvýhodnění poskytnuté pro zvolené období podnájmu.
  1.  

 

  1. Objednání dalšího zboží

 

  • Zákazník je oprávněn do objednávky (žádosti o uzavření Smlouvy) zaslané Společnosti v průběhu procesu Rezervace zahrnout další zboží podle aktuální nabídky dalšího zboží zobrazené na internetových stránkách Společnosti www.storageport.cz. Pod pojmem „doplňkové zboží“ se rozumí zejména, nikoliv však výlučně, např. obalový materiál, zámky, regály, krabice a jiné obdobné zboží.

 

  • Doplňkový materiál je považován za doplňkovou službu poskytovanou společností jako příslušenství k pronájmu úložného boxu. Ceny za toto doplňkové zboží budou uvedeny v nabídce na internetových stránkách storageport.cz a také v ceníku Společnosti.

 

  • V případě, že si zákazník během procesu rezervace vybere další zboží, bude cena za množství a druh dalšího zboží vybraného zákazníkem připočtena k příslušné první platbě, kterou zákazník uhradí společnosti.

 

  • Společnost se zavazuje předat další zboží Zákazníkovi v den Check-IN / převzetí Úložného boxu. Na případné vady Dodatečného zboží a možnost Zákazníka uplatnit z nich reklamaci se přiměřeně použijí ustanovení Občanského zákoníku, v platném znění, a dalších příslušných právních předpisů platných v České republice.

 

  1. Ukončení smlouvy výpovědí

 

    • Podnájemní vztah založený Smlouvou může jinak zaniknout:

 

  1. na základě písemné dohody stran,
  2. písemným oznámením jedné ze stran.

 

  • Společnost je oprávněna vypovědět Smlouvu v souladu s § 9 odst. 2 zákona č. 116/1990 Sb. o nájmu a podnájmu nebytových prostor, ve znění pozdějších předpisů, s dvoutýdenní výpovědní lhůtou, která počíná běžet prvním dnem následujícím po doručení výpovědi Podnájemci, v níž byla Smlouva Společností vypovězena, a to z následujících důvodů:

 

  1. Zákazník (Nájemce) užívá Box opakovaně v rozporu se Smlouvou (např. Zákazník užívá Úschovný box k jinému účelu, než je uvedeno ve Smlouvě, porušuje Provozní řád Nagano Park, přes upozornění Společnosti, podnajímá Box třetí osobě),
  2. Společnost nebude moci provést opakovanou platbu ve smyslu článku VIII. těchto VOP prostřednictvím platební brány z důvodu na straně zákazníka,
  3. Zákazník je i přes upomínku v prodlení s placením nájemného více než 30 dní,
  4. Zákazník opakovaně porušuje požární předpisy a další obecně platné předpisy týkající se pronájmu úložného boxu, a to i přes písemná upozornění,
  5.  
  6. Zákazník nedoplní (nedopraví) zálohu na původní nebo upravenou částku ve stanovené lhůtě (7) sedmi dnů podle bodu 10.3. článku X. těchto VOP.

 

Tím není dotčeno právo Společnosti vypovědět Smlouvu na základě jiných výpovědních důvodů uvedených v § 9 odst. 2 zákona č. 116/1990 Sb. o nájmu a podnájmu nebytových prostor, v platném znění.

 

  • Nájemce je oprávněn Smlouvu vypovědět s dvoutýdenní výpovědní lhůtou, která počíná běžet prvním dnem následujícím po doručení výpovědi, ve které byla Smlouva Objednatelem vypovězena, pokud jsou naplněny výpovědní důvody dle § 9 odst. 3 zákona č. 116/1990 Sb. o nájmu a podnájmu nebytových prostor, v platném znění.

 

  1. Odstoupení od smlouvy ze strany zákazníka, který je spotřebitelem

 

    • Zákazník, který je spotřebitelem, je oprávněn odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do čtrnácti (14) kalendářních dnů ode dne uzavření smlouvy. Toto právo může uplatnit pouze Zákazník, který je spotřebitelem ve smyslu zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně a doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

 

  • Zákazník může uplatnit právo na odstoupení od Smlouvy bez udání důvodu písemně na adresu Společnosti (např. e-mailem nebo dopisem doručeným na adresu Společnosti) nebo zasláním vyplněného formuláře určeného k tomuto účelu z webových stránek Společnosti (www.storageport.cz). Lhůta pro odstoupení od Smlouvy bez udání důvodu je zachována, pokud Zákazník odešle oznámení o odstoupení od Smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy. Oznámení o odstoupení od Smlouvy bez udání důvodu musí obsahovat údaje požadované ve formuláři pro odstoupení od Smlouvy, zejména identifikaci Zákazníka. Společnost vrátí Zákazníkovi do čtrnácti (14) kalendářních dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od Smlouvy všechny platby, které Zákazník obdržel, snížené o Nájemné za dobu trvání Smlouvy, tj. do dne doručení oznámení o odstoupení od Smlouvy. Společnost vrátí platbu stejným způsobem, jaký Zákazník použil pro její úhradu, nebo jiným vhodným způsobem (např. bankovním převodem).

 

  • PŘIHLÁŠENÍ/ODHLÁŠENÍ ÚLOŽNÉHO BOXU.

 

    • Nejpozději 8 hodin před zahájením pronájmu může zákazník obdržet e-mail s pokyny k převzetí úložného boxu a s výzvou k dokončení procesu Check-In prostřednictvím webového rozhraní. Online Check-In není povinným procesem převzetí Úložného boxu.

 

  • Nejpozději v den plánovaného převzetí/odevzádní Úložného boxu obdrží Zákazník šestimístný PIN prostřednictvím SMS na telefonní číslo, které uvedl ve své Rezervaci. Prvním použitím zaslaného PINu a vstupem do zařízení Storage Port se má za to, že Zákazník převzal Úložný box.

 

  • Zákazník je oprávněn využívat Úložný Box pro skladovací účely nepřetržitě po celou dobu trvání Smlouvy v provozní době Společnosti od 6:00 do 22:00 hodin způsobem a za podmínek stanovených v těchto VOP, Provozním řádu a Smlouvě.

 

  • Přístup do objektu Storage Port a Ůschovného boxu je chráněn elektronickým zabezpečovacím systémem instalovaným na zámku vstupních dveří nemovitosti na adrese K Červenému dvoru 3156/25, PSČ 130 00 Praha 3 Strašnice), ve které se Storage Port nachází, a také zámkem na vstupních dveřích samotného Úložného boxu. V případě podnájmu speciálního typu Úložného boxu – tzv. chytrého boxu, bude zabezpečení spočívat v elektronickém zámku umístěném na vstupních dveřích chytrého boxu (speciálního typu Skladového boxu) či jiných způsobech zvýšeného dohledu dle aktuální nabídky Společnosti.

 

  • Každému zákazníkovi bude na základě Smlouvy přiděleno jedinečné číslo a jedinečný šestimístný přístupový kód, který slouží ke vstupu do prostor Storage Port, v nichž je umístěn Storage Box. Přístup do Úložného boxu je tedy umožněn zadáním šestimístného přístupového kódu a následným použitím čipu (v případě Schránky vybavené elektronickým zámkem – Smart Box) nebo pomocí klíče od zámku (Storage Box). Klíč k otevření zámku Úložného boxu nebo čip k otevření elektronického zámku na Smart Boxu obdrží Zákazník při první návštěvě jím pronajatého Úložného boxu.

 

  • Po ukončení Podnájemní smlouvy dojde k automatické změně unikátních přístupových kódů, čímž bude Zákazníkovi znemožněn vstup do objektu Storage Port, na adrese K Červenému dvoru 3156/25, PSČ 130 00 Praha 3 Strašnice, kde je umístěn Úložný box, jakož i do boxu samotného.

 

  • Zákazník je povinen chránit jedinečné přístupové kódy před prozrazením třetím osobám a po uzavření Úložného boxu vždy zkontrolovat, zda byl Úložný box řádně uzamčen, stejně jako nemovitost (objekt Nagano Park), ve které je Schránka umístěna. V případě, že dojde ke ztrátě některého z unikátních přístupových kódů nebo k jeho zpřístupnění neoprávněné osobě, je Zákazník povinen do dvaceti čtyř (24) hodin od takové ztráty informovat Společnost a požádat o deaktivaci přístupového kódu a vygenerování nového přístupového kódu. Společnost má právo účtovat si za proces deaktivace a vygenerování nového kódu PIN poplatek podle platného Ceníku.

 

  • Zákazník odpovídá za škody způsobené zneužitím přiděleného PIN neoprávněnými osobami.

 

  • Společnost je oprávněna omezit službu bezklíčového přístupu prostřednictvím přiděleného PINu zákazníkovi, který porušuje své smluvní povinnosti. Nemožnost využívat Bezklíčový přístup prostřednictvím přiděleného PIN kódu nezakládá nárok Zákazníka na slevu z nájemného ani na odstoupení od Smlouvy.

 

  • PLATBA NÁJEMNÉHO

 

    • Zákazník je povinen zaplatit nájemné za užívání Boxu ve výši uvedené v žádosti (objednávce) Zákazníka zaslané Společnosti a způsobem, který si Zákazník zvolil v procesu Rezervace.

 

  • V případě podnájmu (Smlouvy) na dobu určitou je Zákazník povinen uhradit celkovou částku Nájemného za celou dobu podnájmu předem a v případě podnájmu (Smlouvy) na dobu neurčitou je Zákazník povinen hradit Nájemné v měsíčních splátkách.

 

  • Při uzavření smlouvy na dobu neurčitou hradí zákazník nájemné za prvních max. 30 dnů, po uplynutí prvních 30 dnů hradí zákazník nájemné za zbývající dny daného měsíce a za následující kalendářní měsíc, v dalším období nájmu hradí zákazník nájemné za kalendářní měsíc.

 

  • Nájemné se platí prostřednictvím platební brány MEWS, pokud se strany nedohodnou jinak. Nájemné je splatné nejpozději 1. den měsíce, za který se platí.

 

  • V případě podnájmu (Smlouvy) na dobu neurčitou Zákazník potvrzuje svůj souhlas se specifickými podmínkami platební brány MEWS, přičemž Zákazník výslovně souhlasí s tím, že veškeré platby Nájemného budou prováděny prostřednictvím platební brány MEWS formou automatického měsíčního strhávání plateb z tokenizované platební karty (tzv. Opakované platby), a to poté, co Zákazník zadá údaje o příslušné platební kartě do platební brány MEWS v souladu s Podmínkami pro opakované platby platební brány MEWS a v souladu s těmito Podmínkami a Podmínkami pro platby MEWS. V případě podnájmu (Smlouvy) na dobu neurčitou je Zákazník povinen uhradit Společnosti při zaslání žádosti (objednávky) způsobem uvedeným v předchozí větě těchto VOP také platbu představující 1 měsíční Nájemné předem.

 

  • V případě podnájmu (Smlouvy) na dobu určitou Zákazník potvrzuje souhlas se zvláštními podmínkami Platební brány MEWS, přičemž Zákazník výslovně souhlasí s tím, že úhrada Nájemného bude provedena prostřednictvím Platební brány MEWS formou jednorázové platby z platební karty po zadání příslušných údajů o platební kartě Zákazníka do Platební brány MEWS v souladu s Podmínkami opakovaných plateb a podmínkami Platební brány MEWS a v souladu s těmito Podmínkami a podmínkami Platební brány MEWS.

 

  • Zákazník, který je právnickou osobou, má možnost zvolit si způsob úhrady Nájemného na základě faktury (faktur) vystavené (vystavených) samostatně Společností, kterou Společnost doručí elektronicky na e-mailovou adresu takového Zákazníka. Zákazník, který je právnickou osobou, je tedy v případě volby uvedeného způsobu úhrady povinen hradit pravidelné měsíční faktury v termínu splatnosti a na účet Společnosti, který bude uveden na doručených fakturách. V případě podnájmu (Smlouvy) na dobu neurčitou se Zákazník, který je právnickou osobou, zavazuje uhradit Společnosti platbu představující Nájemné za 1 měsíc předem, a to na základě zálohové faktury vystavené a doručené Společností na e-mail Zákazníka. Ustanovení bodu 8.3 se použije obdobně.

 

  • Zákazník není oprávněn zadržet úhradu závazku vůči společnosti z důvodu probíhajícího řízení o nároku nebo nárocích na náhradu škody.

 

  • Zákazník má nárok na slevu z nájemného, pokud Box nemohl být použit pro účely skladování, protože Společnost nesplnila své povinnosti vyplývající ze Smlouvy a Skladovací box nebyl k dispozici pro sjednané použití. Zákazník je povinen uplatnit právo na slevu z Nájemného bez zbytečného odkladu, nejpozději do 5 dnů ode dne nemožnosti využít Box pro účely uskladnění.

 

  • V případě, že dojde k ukončení Nájemní smlouvy před uplynutím příslušné Doby nájmu („Předčasné ukončení“), ztrácí Zákazník nárok na slevu a Společnost je oprávněna účtovat Zákazníkovi aktuální Nájemné dle aktuálního Ceníku bez slevy za celé Zúčtovací období dle Smlouvy.

 

  • Tímto omezením služeb není dotčeno právo na užívání skladového boxu a zákazník nemá nárok na slevu z nájemného.

 

  1. USTANOVENÍ O JISTOTĚ

 

    • Zákazník – právnická osoba, která se se Společností dohodla na úhradě za užívání Skladového boxu formou bankovního převodu na základě vystavené faktury, se zavazuje zajistit veškeré pohledávky Společnosti z této Smlouvy složením částky ve výši Nájemného za jeden kalendářní měsíc a vratné jistoty na bankovní účet Pronajímatele nejpozději v den nástupu.

 

  • Společnost je oprávněna použít prostředky jistoty výhradně na úhradu Nájemného a/nebo Provozních nákladů nebo jiných finančních závazků vyplývajících pro Zákazníka z této Smlouvy, s nimiž je Zákazník v prodlení déle než 14 dní, a to v následujícím pořadí: příslušenství, Provozní náklady, Nájemné.

 

  • Pokud je jistota z jakéhokoli důvodu v průběhu trvání nájemní smlouvy zcela nebo zčásti spotřebována, nebo pokud je nájemné nebo zálohy upraveny tak, aby pokryly provozní náklady, pronajímatel tuto skutečnost oznámí nájemci e-mailem. Zákazník, který je právnickou osobou, je povinen do 7 dnů od obdržení e-mailu Společnosti doplnit jistotu na původní nebo upravenou výši podle bodu 10.1 těchto VOP. Po uplynutí výše uvedené lhůty je Společnost oprávněna Smlouvu vypovědět.

 

  • Jistotu Společnost vrátí Zákazníkovi po ukončení Smlouvy a uhrazení případných nedoplatků (jakýchkoli finančních závazků vůči Společnosti) ze strany Zákazníka.

 

  • Jistota pro dodaný cylindrický zámek

 

Společnost poskytne každému zákazníkovi cylindrický zámek spolu se 3 klíči k uzamčení Úložného boxu. Zákazník je oprávněn používat cylindrický zámek pouze k uzamčení svého pronajatého Úložného boxu. Na konci doby pronájmu a po vyprázdnění Úložného boxu Zákazník předá použitý cylindrický zámek spolu se 3 klíči zpět Společnosti nebo je vhodí do určeného boxu. Společnost je oprávněna požadovat po Zákazníkovi částku 400,-Kč jako vratnou jistotu. Společnost vrátí Zákazníkovi vratnou jistotu do 30 dnů ode dne ukončení nájmu a vrácení cylindrického zámku bez vad a poškození. Společnost je oprávněna započíst sumu jistoty proti škodě způsobené ztrátou nebo poškozením cylindrického zámku poskytnutého Zákazníkem.

 

  1. PŘEDÁNÍ/ODHLÁŠENÍ

 

    • Ke dni ukončení Smlouvy je Zákazník povinen vyklidit Úložný box a předat jej Společnosti ve stavu, v jakém jej obdržel, s přihlédnutím k běžnému opotřebení. V případě, že tak Zákazník neučiní a Smlouva nebude obnovena v souladu s článkem III. odst. 3.5 těchto VOP z důvodu nemožnosti provedení opakované platby, zavazuje se Zákazník vyklidit a přemístit vyklizené zařízení a dokumentaci (ze Skladovacího boxu) do náhradních skladovacích prostor na náklady Zákazníka.

 

  • O vyklizení předmětů ve schránce se sepíše za přítomnosti notáře notářský zápis, který obsahuje seznam předmětů v Úložném boxu a místo (adresu) náhradního skladovacího prostoru, kam byly předměty po vyklizení umístěny. Zákazník je povinen uhradit náklady ve výši skutečně vynaložených nákladů spojených s vyklizením a uskladněním věcí Zákazníka na základě faktury vystavené Společností nebo třetí osobou (vlastníkem skladovacích prostor, kde byly věci Zákazníka po vyklizení umístěny) ve lhůtě její splatnosti. Pokud má Zákazník vůči Společnosti jakýkoli závazek z předchozí Smlouvy, je Společnost oprávněna uspokojit se z výtěžku prodaných věcí a zůstatek neprodleně zaslat na bankovní účet Zákazníka.

 

  • V případě nadměrného opotřebení, poškození nebo znehodnocení Úložného boxu Zákazníkem je Zákazník povinen uhradit veškeré náklady nezbytné k uvedení prostor do původního stavu. V případě, že je Zákazník právnickou osobou, je Společnost oprávněna použít kauci podle článku X. těchto VOP, a pokud výše těchto nákladů přesáhne kauci, je Zákazník povinen uhradit převyšující částku nákladů.

 

  • Po odbavení Úložného boxu Zákazník dokončí proces Check-Out prostřednictvím webového rozhraní Společnosti a zaměstnanec Společnosti potvrdí Zákazníkovi řádné a včasné převzetí Úložného boxu potvrzením v e-mailu Zákazníka.

 

  1. PROVOZNÍ PODMÍNKY

 

    • Zákazník je povinen používat Box v souladu s obecně závaznými právními předpisy, Provozním řádem a těmito VOP.

 

 

  • Zákazník je oprávněn používat Úložný box pouze a výhradně za účelem skladování – uložení movitých věcí. Zákazníkovi je zejména výslovně zakázáno užívat Box za účelem zřízení provozovny, jakéhokoli druhu bydlení nebo jiného obdobného využití, a to i v případě, že souvisí se skladováním – uskladněním movitých věcí.

 

Společnost neodpovídá za předměty uložené v Úložném boxu, zejména neodpovídá za krádež předmětů nebo za škody způsobené zákazníkovi. Zákazník je oprávněn pojistit škody na svém majetku prostřednictvím vlastního pojištění. Společnost má v této souvislosti sjednáno pojištění odpovědnosti za škody způsobené provozní činností a povětrnostními vlivy. V případě škody na majetku Zákazníka je Zákazník povinen prokázat hodnotu škody na svém majetku způsobem požadovaným pojišťovnou.

 

  • Zákazník není oprávněn používat Schránku pro skladování věcí a/nebo látek, jejichž držení a/nebo skladování je zakázáno nebo v rozporu s obecně závaznými právními předpisy platnými na území České republiky, zejména které mohou způsobit újmu na zdraví, životě, majetku nebo životním prostředí. Zákazník nesmí bez příslušného povolení, souhlasu nebo jiného oprávnění skladovat ve Schránce věci a/nebo látky, k jejichž držení a/nebo skladování je takové povolení, souhlas nebo jiné oprávnění vyžadováno. Zákazník je povinen tuto skutečnost předem oznámit Společnosti.

 

  • Zákazník bere na vědomí, že maximální zatížení Skladovacího boxu v zařízení Storage Port je 1000 kg/m2.

 

  • Zákazník nesmí Box ani jeho část přenechat do podnájmu nebo pronájmu třetí osobě bez předchozího písemného souhlasu Společnosti. V případě udělení souhlasu Společnosti je Zákazník povinen dodržovat pokyny Společnosti týkající se takového podnájmu nebo práva užívání.

 

  • Zákazník je oprávněn umožnit přístup do schránky a/nebo do prostor, v nichž je schránka umístěna, pouze osobám, za které přebírá plnou odpovědnost a jejichž jednání a/nebo opomenutí se považuje za jednání a/nebo opomenutí zákazníka.

 

  • Uzavřením smlouvy zákazník potvrzuje, že se seznámil s provozním řádem, který je k dispozici na internetových stránkách společnosti (www.storageport.cz).

 

  • Zákazník nesmí rušit ostatní nájemce, podnájemce nebo vlastníky při výkonu jejich práv a oprávněných zájmů. Zákazník zejména nesmí při užívání Boxu používat materiály, postupy a zařízení škodlivé pro životní prostředí a obtěžovat třetí osoby hlukem, prachem, popílkem, kouřem, plyny, parami, pachy, pevnými a tekutými odpady, světlem, stíněním, vibracemi nebo jinými emisemi, které překračují přípustné hodnoty podle norem platných na území Slovenské republiky.

 

  • Zákazník je povinen neprodleně oznámit veškeré skutečnosti, které mohou způsobit škodu, újmu nebo jinak významně ovlivnit užívání Schránky a plnění Smlouvy, jakož i události ohrožující bezpečnost osob, majetku a životního prostředí ve Schránce.

 

  •  

 

  • Zákazník se zavazuje likvidovat odpad vzniklý z jeho činnosti na vlastní náklady v souladu s platnými právními předpisy a není oprávněn jej ponechat nebo uložit v prostorách Skladovacího přístavu.

 

  • Zákazník nesmí ve Schránce používat topná zařízení nebo připojovat k elektrické instalaci taková zařízení, která neodpovídají příslušným státním technickým normám a požárně bezpečnostním předpisům, nebo jiná topná zařízení, která nejsou pevně instalována již při uzavření Smlouvy.

 

  • Zákazník nesmí provádět žádné stavební úpravy Schránky, žádné změny na Schránce ani jinak technicky a/nebo stavebně zasahovat do Schránky.

 

  • Zákazník je povinen bez zbytečného odkladu písemně oznámit Společnosti potřebu provedení oprav na Schránce a umožnit jejich provedení, jakož i provedení dalších nezbytných oprav. Opravy provádí výhradně a pouze Společnost, pokud se strany nedohodnou jinak. Pokud se Strany dohodnou, že opravy provede Zákazník, dohodnou se rovněž na výši nákladů, které Společnost Zákazníkovi uhradí, jinak Zákazník nemá právo opravy provést.

 

  • Zákazník je povinen umožnit Společnosti přístup do Skladovacího boxu za účelem jeho kontroly a/nebo za účelem přípravy jakýchkoli úprav, údržby nebo oprav, které mají být v Boxu provedeny. Společnost je oprávněna vstoupit do Skladovacího boxu pouze za přítomnosti Zákazníka nebo jím pověřené osoby v běžné pracovní době Společnosti a pouze za předpokladu, že Zákazníka o přístupu do Skladovacího boxu informovala 48 hodin předem a požádala ho o to.

 

  • Smluvní strany se dohodly, že v případě plánovaných nebo předpokládaných úprav, údržby a oprav Schránky ponese Zákazník omezení v užívání Schránky bez nároku na snížení Nájemného nebo jiných nároků Zákazníka, pokud toto omezení nebude trvat déle než 15 dnů a nedojde k omezení přístupu do Schránky.

 

  • Zákazník nesmí bez písemného souhlasu Společnosti umístit na vnější stranu Boxu, do společných prostor objektu Storage Port žádné movité věci, odpadky, reklamní tabule, loga ani jiné nápisy či označení.

 

 

 

  • V případě, že Společnost bude v souvislosti se Smlouvou povinna za Zákazníka poskytnout jakékoli peněžité plnění (např. pokuty, penále, náhradu škody apod.) a povinnost uhradit takové plnění vznikne Společnosti v důsledku jednání Zákazníka, zavazuje se Zákazník nést veškeré náklady na plnění poskytnuté jeho jménem a neprodleně je v plné výši uhradit Společnosti, a to nejpozději do tří (3) kalendářních dnů ode dne, kdy Společnost obdrží konkrétní písemnou výzvu Zákazníka k úhradě takového plnění spolu s uvedením důvodu úhrady.

 

  • Povinnosti podle tohoto článku VOP se přiměřeně vztahují i na venkovní prostory Storage Port, prostory přilehlé k Storage Port a společné prostory nemovitosti, v níž je Box umístěn (NAGANO PARK, PRAHA).

 

  • OCHRANA ÚDAJŮ

 

    • Společnost zpracovává osobní údaje pouze v nezbytném rozsahu a v rozsahu nutném pro naplnění účelu zpracování za podmínek upravených těmito VOP a Prohlášením o ochraně osobních údajů dostupným na webových stránkách storageport.cz a v souladu se zněním zákona č. 110/2019 Sb, o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, GDPR – Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a dalšími souvisejícími právními předpisy. Společnost je správcem údajů v rozsahu podmínek tohoto článku, neboť určuje účel a prostředky zpracování osobních údajů. Společnost se zavazuje informovat zákazníka o všech změnách týkajících se zpracování osobních údajů prostřednictvím webových stránek www.storageport.cz.
    • Společnost zpracovává osobní údaje zákazníků, kterými jsou zejména jméno, příjmení, datum narození, číslo občanského průkazu a adresa bydliště, telefonní číslo, e-mailová adresa, číslo platební karty, platební historie a kontaktní údaje uživatele, a to za účelem uvedeným v prohlášení o ochraně osobních údajů, které je k dispozici na internetových stránkách www.storageport.cz. Společnost je oprávněna nakládat s osobními údaji zákazníka pouze v zákonem povolených případech, a to pro následující účely:
  1. uzavření a plnění smlouvy, její změny nebo ukončení,
  2. správné záznamy o zákaznících,
  3. přijímání a evidenci plateb a evidenci pohledávek,
  4. vyřizování všech podání od zákazníků,
  5. splnění zákonné povinnosti zpracovatele,
  6. ochrana práv a oprávněných zájmů zpracovatele nebo třetích stran.
    • Zákazník přitom bere na vědomí, že poskytnutí osobních údajů je dobrovolné. Bez ohledu na výše uvedené bere zákazník rovněž na vědomí, že neposkytnutí osobních údajů v rozsahu požadovaném při registraci neumožňuje uzavření smlouvy.
    • Společnost zpracovává osobní údaje po dobu trvání Smlouvy, jakož i po jejím ukončení, po dobu trvání promlčecích lhůt nebo do úplného vypořádání práv a povinností z předmětného smluvního vztahu, pokud zákon nestanoví jinak nebo v případě splnění zákonných podmínek pro uplatnění práv nebo splnění jiných povinností uložených zákonem pro uplatnění práv.
    • Na základě souhlasu zákazníka, který je udělen při uzavření smlouvy, je společnost oprávněna zpracovávat v nezbytném rozsahu osobní údaje uvedené v bodě 12.2 tohoto článku VOP pro marketingové účely, zejména pro propagaci a nabídku služeb společnosti, šíření dalších obchodních sdělení, provádění průzkumů spokojenosti a zvyšování kvality služeb. Za tímto účelem může Společnost při návštěvě webových stránek Společnosti používat také tzv. cookies (malé soubory, které se ukládají do počítače zákazníka). Zákazník má právo tento souhlas kdykoli odvolat.
    • Společnost se zavazuje zajistit, že budou přijata vhodná opatření k ochraně identifikačních a jiných osobních údajů a informací zákazníka v souladu s platnými právními předpisy.
    • Zákazník bere na vědomí, že Společnost je oprávněna poskytovat informace a údaje zpracovávané při poskytování služeb podle Smlouvy se Zákazníkem v nezbytném rozsahu:
  7. třetím osobám, které Společnost pověřila vymáháním pohledávek nebo výkonem jiných oprávněných práv Společnosti vůči Zákazníkovi, za účelem uplatnění pohledávek a jiných práv Společnosti, a to i v případě postoupení pohledávek Společnosti na třetí osobu, a to i po ukončení smluvního vztahu se Zákazníkem,
  8. soudy a jiné orgány veřejné moci, pokud je to nezbytné k vymáhání práv Společnosti vůči Zákazníkovi nebo ke splnění právní povinnosti Společnosti.
    • Zákazník má právo na přístup k osobním údajům, právo na opravu osobních údajů, právo na výmaz, právo na omezení zpracování, právo na přesnost údajů a právo vznést námitku. V případě dotazů nebo připomínek v tomto ohledu se zákazník může obrátit na kontakty uvedené v Prohlášení o ochraně osobních údajů na adrese www.storageport.cz.

 

  • ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

 

    • Tyto VOP platí v plném rozsahu práv a povinností stran, pokud se strany písemně nedohodnou jinak.

 

  • Vztahy, které nejsou upraveny těmito VOP, se řídí právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb. o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího, ve znění pozdějších předpisů, a zákonem č. 634/1992 Sb. o obchodních společnostech a družstvech, ve znění pozdějších předpisů.

 

  • Smluvní strany se dohodly, že veškeré spory vzniklé v souvislosti se Smlouvou budou přednostně řešeny mimosoudní cestou na základě vzájemné dohody; v opačném případě budou veškeré takové spory mezi smluvními stranami řešeny příslušným soudem v souladu s příslušnými právními předpisy.

 

 

  • Změny, dodatky a zrušení VOP – platnost a účinnost dnem jejich písemného potvrzení Společností. Za potvrzení se považuje zveřejnění změněné verze VOP na internetových stránkách www.storageport.cz. Společnost je oprávněna jednostranně měnit, doplňovat nebo rušit VOP a o této změně informovat stávající Zákazníky e-mailem nebo odkazem na internetových stránkách www.storageport.cz. V ostatních případech platí VOP platné pro Zákazníka v době uzavření Smlouvy.

 

  • V případě nesouhlasu je zákazník oprávněn vyjádřit svůj nesouhlas písemně na e-mailovou adresu: info@storageport.cz.

 

Platí od 1.2.2024

 

 

 

Storage Port CZ, s.r.o.

Mgr. Milan Karas, jednatel

+421 903 401 122

info@storageport.sk

Ivanská cesta 26,
Bratislava

Zanechajte nám váš e-mail
a o spustení Storage Port sa dozviete medzi prvými

Ak Vás zaujímajú aktuality zo Storage Port,
zanechajte nám e-mail

Napište nám a pošleme vám cenovou nabídku na míru!

Pop Up Formular